wtorek, 30 czerwca 2009

Summertime

butki upolowane dziś w szmateksie. za niecałe 5zł! zakochałam się od pierwszego wejrzenia...


skórzany pasek cały wyszywany w drobniutkie koraliki, cuuudo :)

spacer po parku, tu akurat Urząd Miasta


a tu rynek :)


ja:
sandały- sale-Deichmann, 29zł
szorty- jakiś krakowski sklep typu outlet, 29zł
bluzka- sh
pasek z koralików i skóry: sh
kolczyki: prezent
torba: znaleziona na strychu w rzeczach mamy/babci
okulary: jak poprzednio H&M

mój facet:
t-shirt: sh

plus mega lodowata pepsi z kfc :D mój dzisiejszy idol i wybawca XD

4 komentarze:

  1. Boże jaki masz piekny kolor włosów.... chciałabym taki osiągnać ale niestety mi rude innego rodzaju wychodziły... godne takiej nietypowej pani.... strój fajny typowo letni... gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  2. buciki cudne :)
    mnie oczarował t-shirt z Papajem (jakkolwiek to sie pisze). Uwielbiałam go i dałabym wiele, aby takie cudo znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw ..
    najbardziej podobają mi się buty i ten carodziejski kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to pierwsze zdjęcie z "myszkami" - to też buty? Jeśli tak, to napisz mi, gdzie je kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń