poniedziałek, 20 lipca 2009







Kilka zdjęć z kolejnego wyjazdu. Lwów to naprawdę piękne miasto. Lubię stare kamienice, place, fontanny i zieleń dookoła. Upał był przez cały tydzień oczywiście niemiłosierny, ale myślę, że to dobrze ; )
B.dużo się nachodziłam; spacery to czysta przyjemność, zwłaszcza kiedy później można zasiąść w chłodnej knajpce suszi. Tyle dobrych rzeczy w tak krótkim czasie to jeszcze nie jadłam :D w cenach wprost śmiesznych.

1 zdj: kitty spod sklepu :p
2 zdj: Lada lans
3adj: Pan Gołębiarz i jego świta
4zdj: rynek i ja
5zdj: zbliżenie ^^
6zdj: torebka, którą uwielbiam!



mam na sobie:
sandały - DeeZee
korale - hand made
torba - Primark
top - Reebok
sukienka - zeszłoroczny hit H&Ma
spinka Hello Kitty - H&M kids
okulary - H&M także.

11 komentarzy:

  1. świetne sandały i sukienka.

    jako kociara zachwycona jestem ciciusiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super super !
    ten kolor włosow <3

    zjawiskowy :>

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny styl!
    buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lwów jest cudny. byłam tam dwa razy, historia dojazdu jest równie długa, co niesamowita. cztery lata temu w samej Ukrainie najbardziej podobało mi się dość dzikie piękno. ale byłam tam cztery lata temu, przed sławetną rewolucją i to jeszcze na warsztatach wspieranych przez zarząd Łukaszenki, więc obawiam się, że mogło się wiele zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka jest super. :)
    okularki też są zabójcze! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka i buty
    w tym roku zamierzam odwiedzic Lwow, a co z tego wyjdzie, zobaczymy.
    do UA mam blisko, jednak odraza mnie troche wszedobylskie łapowkarstwo

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :)
    bardzo podobają mi się sandały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba zjawiskowa ;) te etniczne wzory ah..

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, a najlepszy pan z gołębiami. no wtórując poprzedniczkom przyznaję - świetne sandały!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne te zdjęcia. I z ciuchów też wszystko ładne.;)
    Rajcuje mnie zwłaszcza torebka. Pewnie byłaby też moją ulubioną.:)
    Pozdrawiam, P.

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie takie kolory, bd łądny zestaw ; ))

    OdpowiedzUsuń